dålig uppdatering...

Jaa.. Ehh har inte orkat skriva något men har faktiskt inte ens vart inne på
datan så mycket den här veckan har haft fullt upp, träningar skolan och
massa ! Men iaf så har träningarna gått skit bra liksom fått en ny tränare också
som är jätte duktig och laget har blivit super bra. Ja nu är det iaf lördag
vilket är skönt. Idag ska vi grilla med massa släktingar sen ska vi till
vår serbiska lokal. Vaknade runt 9 tiden visst är jag trög men kunde
inte sova. Jag fixade frukost till mig själv. Och började städa rummet
som var katastrof, min syster har ingen ordning och ja måste städa efter henne.
Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik,äääälskar !
Vi hörs♥


en härlig sommar bild,från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0