En vecka i skolan..

Hejsan, första inlägget om skolan och min vardag då.
Har gått en vecka i 8an nu. Vi började i måndags och gissa vad?
Jo vi fick läxor och ett prov direkt, jobbigt? Jo som fan!
Men ja hann med allt, ja tycker att veckan och skol dagarna har
vart ganska så bra ändå, måste säga att jag saknat skolan och
min underbara tröga roliga klass! Vi är ett gäng tröga idioter som
varje lärare kommenterat med " för pratiga och stör undervisningen"
Att få höra det är absolut inget nytt. Veckan började med fint väder och
i Torsdags va det jätte varmt. Men nu är det katastrof väder! det regnar och
dunkade på fönstret alldeles nyss men nu verkar det ganska så lugnt ute.
Suttit hemma med tjejerna sätt på film och snackat. Nu ska jag ta
och hitta på något kanske se en film eller något,innan jag somnar.
Pussar.♥


Första skol dagen såg man ut så här.

Svarta leggings- Gina
T-shirt- Heidi klum på. ( från internet)
Vitt linne-Bikbok

Kommentarer
Postat av: kaltrina

säääxi<33

2009-08-21 @ 22:55:25
Postat av: v.k

det e la britney spears på tröjan ?

2010-04-07 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0