En hungrig jovana är på plats.

Shoo bloggen. Nu har jag kommit från en fotbollscup.
Kul det va att se folk man inte sätt på evigheter. Saknat dom!
Där kollade jag självklart på fotboll lite, det blev också att sitta och chila
med folket.
Nu sitter jag här och väntar tills vi ska äta. Jag är så hungrig ! Jag dör.
Men vi måste vänta på systern först, sa hon. För hon är på jobbet.
Nu ska ja gå äta på min choklad jul kalender som jag älskar, visst
är chokladen där i goda ? :) Mmmmums



Juste ! Jag har köpt jätte fina armband från bikbok också, och bytt örhänge i mitt
öra. Har hål uppe i örat, så det gjorde ont när jag tog bort den för första gången, och
satte ditt en ny :) det blev nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0