jovana har klippt sig !

Tjena bloggen ! Vet att uppdateringen har vart riktigt dålig,men
har inte orkar sitta vid datan och blogga. Förlåt.
Jag har klippt mig ! Japp har fixat lugg nu !
Njaa det blev så där.

Skolan idag då, soft som fan.
Första timmen tfm, träna matte lite
sen va det matte prov, sen titta vi
på en film om apor på no vi hade vikarie så självklart fick vi sluta tidigare.
Sen hade vi typ en timme rast och mer, efter det TFM, vikarie igen.
Sen sista lektion fick vi sluta. Så dagen har vart jätte bra !

Får se vad som händer idag, träffas självklart med tjejerna
& i helgen är det matcher, lördag & söndag.
En hemma & den andra borta. I köping.
Nu ska ja gå göra något vettigt, hörs♥



Jag i min nya frisyr, vad tycks ? :)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Asfiiint!:)♥

2009-12-18 @ 17:20:40
URL: http://feeeeelician.blogg.se/
Postat av: Anonym

de blev ftt fint :)

2009-12-18 @ 21:24:25
Postat av: Stina

hehe det va super fint!

2009-12-23 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0