Måndag - 091221

Tjena bloggen :) Hur är läget?
ja mår super fint. Är på glatt humör &
min dag har vart riktigt bra. Slutade skolan typ 2,
eller det va innebandy. 9orna mot lärarna. Men
det skippade jag, jag hade ont i magen (röda veckan)
så jag och Kaltrina stack hem. Jag gick hem & åt
lite och såg på tv, sedan gick ja hem till henne.
Där busade jag med hennes syskon,vi höll
på att skrämma skiten ur dom hela tiden, till slut fick kaltrina
damp så hon började jaga dom tills som grät haha.

Ska snart gå köpa något till lärarna med mamma, från klassen då.
Vi samlade in pengar så vi kunde köpa en julklapp till dom.

Imorgon är det julavslutning vilken betyder. SKOL FRI!
Yees vi börjar den 11 Januari, härligt !
bye bye vi hörs sen <3



Min galna vän , :)'



Kommentarer
Postat av: ano

HAHAHAHAH omg :D

2009-12-21 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0