my super hero.

Tjenare bloggen ! :*  Okej jaga vaknade för flera timmar sedan,
många timmar haha. Halv 12 tror jag att det var. Åt frukost fixa
mig lite, tog ba på mig kläder försöker jag säga, släppte håret &
gick ut med mammi och pappa. Vi åkte & köpte en locktång !
Yes den är så bra ! I love it ! lockarna liknar faktiskt mina naturliga lockar
lite, fast dom här lockarna blir finare. Efter vi köpte det så körde vi mamma till jobbet &
pappa lämnade av mig hemma.

Sedan dess har jag bara sätt på film som vart på tv, jätte bra filmer !
Jul filmer dvs. Har också suttit & stickat medan jag sätt på filmerna.
Imorgon tror jag att jag får en symaskin. Ska iaf få en, mamma ville
att vi skulle gå köpa idag men orkade inte. Så det kanske blir imorgon.
Nu ska faktiskt gå till rummet & städa. Gud,! Mitt rum är så stökigt

Hörs senare. ♥


Satt och skratta för mig själv, dom på tv´n va as roliga !
Håller på att sticka en sjal förresten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0