Ohh dear , im home !

hahaha, snygg rubrik. Tänker på flinta !
Gud det va jätte länge sen jag såg på det!

Nu är jag iaf hemma. Det fck bli en choklad ask och en glitter tomte,
som är jätte söt. Haha till var och en då. Viktor och Lars.
Men Viktor kommer inte få den imorgon för han är inte här,
han är hemma, hans fru födde i fredags. Gulligt :)
Har packt in julklapparna också, så nu är dom extra fina haha.
Hämtade också locktong från Kalle, ska fixa lockar imorgon.
Mamma sa att hon msåte köpa ny plattong, och en locktong.
Yes. Min plattong börjar bli dålig, och det alltid bra att byta
så ofta man kan, för gamla plattongar sliter mer på håret.
Nu ska ja gå se på tv & där efter städa. Är det Paradise hotel ikväll?
får se, hoppas. Det är jätte spännande nu har sätt på reklamerna haha.
Vi hörs♥



Kolla ! Min lock där bakom skulle ba testa lock grejen som kalle sa
inte funkar, me de gick bra (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0