sista dagen på året.

Gud va läskigt det låter. Sista dagen på året.
Vilket betyder denna dagen kommer aldrig tillbaka.

Jag har nu vart vaken flera timmar. Vaknade runt 10 tiden.
Idag för exakt 19 år sedan gifte sig mamma & pappa.
Mysigt och ha bröllop på nyår ju !
Pappa köpte en blomma, mammas favorit. och ett vykort där
han skrev i. Så gulligt.
igår hade jag & kalle jätte kul.
Ja sminkade henne och hade rätt så kul med sminket haha.
Vet att att jag vart dålig på att blogga. Men detta år ska det
bli bättre. Nu ska ja iväg till milena.
Ikväll blir det att fira nyår i en serbisk club.
Vi hörs ♥


Lekte med läpparna också. Hihi

Förra veckan sminkade vi denna söta unge :) haha busungen min !


Kommentarer
Postat av: lena

sååå gullig unge!

2009-12-31 @ 20:05:09
Postat av: anna

GOTT NYTT ÅR PÅ DIG ! (L)

2009-12-31 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0