grill med familjen.

stack  till kusinerna med min
familj.Vi grillade massa mat och allt möjligt gott haha,där
blev man tjock. Busade med min bebis kusin,vi hade tagit av henne
blöjan så hon sprang med trosor,sen hade hon sin potta med sig och la
ner den i vardagsrummet, och efter 10 min kom hon in med värsta chockat ansikte
Anna- åhh måste kissa!
Jag-Men kissa i pottan snabbt!
Anna- Ja kissa i trosan haha.
Jag & resten - HAHAHAHAHAHHA
haha hon är dum i huvudet. undra vem hon fått de ifrån?:O
Kom hem runt 11,körde msn spel med Kaltrina hon vann mig sen så
kunde ja nt sova för hon hade vunnit så vi körde igen och ja vann, haha
dum i huvudet är jag.


Jag&busungen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0