091102

Tjena bloggen :* hur är läget ?
Första skoldagen på en vecka. Det gick bra tycker jag :)
inget jobbigt med dagen. Jobbade vi ens ? :O Skönt iaf..
Dom har fixat skolan lite, fiint blev det (y) Kom hem
från skolan runt klockan 4, mamma hade fixat cevape !
Mmmmmm !! så gott ! Åt upp det och kollade
på dom första avsnitten av one three hill, Gud älskar
den serien den är alltid spännande och rolig.  Även om
jag redan sätt dom avsnitten spelar det ingen roll, i love it
anyway. Sen hängde jag med Kalle till Posten & sedan stack
vi upp till min vind. Fråga inte vad vi gjorde där! Jag hittade mina
barbie docker, & massa gossedjur,några gossedjur fick hänga med
ner hähä :$ Sen satte vi oss & nörda vid datan. Nu ska ja gå se vänner
& sedan plugga engelska glosor & sen duscha. Duktig jag är! Men först ska
jag hämta Oboy mmmm ! älskar älskar. Kalle i know you want ;;
Kiss



Dagens outfit
  • Svarta Jeans med nitar på sidan (bikbok)
  • T-shirt - Vila
  • Grå kofta - Vila
  • Jacka ( H&M)
  • Väska - serbien :)
  • skor som inte syns ( converse )



Omg , denna bjuder jag på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0