091104 - Det snöar !

Tjena bloggen :* Visst har jag blivit dålig på att uppdatera?
Men skolan har börjat och jag har massa med plugg.
Men men. Vet ni vad ? Idag kom första snön hos oss ! Jag blev
överglad ! Länge sen man såg snö ! Och det är ju verkligen fint !
Ja sprang ut i T-shirt & gapade och kollade upp,fångade några
flingor i munnen iaf ! Haha. Sen kom jag hem åt massa mat,
& kollade på One three hill. Det så bra! kan se om det tusen gånger
& jag tröttnar inte. Sen Kom kalle & va hos mig tittade klart
på det och tog en promenad ut. Skönt. Jag hade på mig så
mycket kläder att jag inte ens kände kylan. Imorgon blir det
so förhör. Är ganska säker på Sydamerikas karta,alltså
sjöar,hav,berg. Nu ska ja ta en skön dusch för mitt
hår är verkligen äckligt fyfy ! Sen ska ja väll gå igenom
tyska glosorna. skolan asso :( tar död på en haha.



Dagens outfit.
  • Mjukis,med bloggens namn på baken :)
  • Rosa linne,
  • Stickad tröja - Mormor.
  • && bästa skorna converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0