091109 - känner kylan.

hejhej bloggen!

Skolan idag va rätt så bra & inte alls jobbig. Ingen måndag
är det har jag kommit på. Första lekton var klassråd.
Sen stack ja till Nygård hämta upp ungarna vi skulle
leka med på ledarkunskapen och sedan gjorde vi lekar för dom.
Det gick rätt så bra. På ledarkunskapen tränar vi på att
bli duktiga ledare,inte skämmas inför en står grupp eller
liten grupp vilket som. Sedan hade vi bild. Gick snabbt & bra.
Hon sa att ja borde satsa på höga betyg i bild att ja har kapacitet
för det, haha kapacitet ett nytt ord. Sedan var det mat i skolan.
Det blev pasta och skinksås, inte något ja gillar direkt, men det gick
att äta haha.

Sedan hade vi tyska det gick också bra, vi har en vikarie
fram till Jul, det lite svårt med tyska tycker vår grupp för att vår
riktiga lärare är inte så bra. Hur ska ja då kunna lära mig?
Jag blir förbannad när ja tänker på det att hon ska komma
tillbaka och undervisa. Liksom jag har inget imot henne jag lovar!
& Hon är en bra lärare, men ja behöver någon som förklarar bättre
och har tålamod! Tack vikarien ida att du står ut med oss!
Sen blev det engelska, vi gick igenom vad vi ska ha i prov
till nästa vecka. Hmm hoppas vi på höga betyg nu vaa!
Sen sista lektion var det syslöjd. Haha asso Nopa
är bäst jag älskar henne ! Varför kan inte varje lärare vara som hon?
Hon är helt enkelt bäst! Nu har ja väll skrivit lite för mycket
jag tycker ni ska ta och läsa allt :) Vi hörs igen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0