091128 - ohh happy days

Har fått låten i huvudet. Syftar på Ohh happy days, ohh happy days.
Haha kan inte fortsättningen på låten :(

Men hej kära bloggen. Hur är läget ? :)
Vaknade ganska tidigt för ja skulle hänga med mamma
snabbt till Ikano för att köpa docka. Till min kusin som fyller
3 idag. Hehe det blev en stor docka som är lika lång som hon
och kan gå . Riktigt Nice juu. Sedan stack mammsen till jobbet och
jag gick för att köpa pokemon kort till min andra kusin haha.
Sen kunde ja inte motstå att köpa ett pussel till mig själv som
såg ut som en boll när den blev klar, en hellow kitty. Det tog mig 3 timmar
och jag blev rätt så irriterad :O !
Men den blev jätte söt. Ska börja samla på sådana :)



En sida,

Andra sidan,

tredje sidan,

& upp i från så häär :)

Visst blev den fin ? :)
Finns att köpa i leksaks affärer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0