Fars dag.

Tjeena bloggen sorry för dålig uppdatering men men.
Och så är det fars dag idag haha, så grattis alla pappor.
& Jag vill säga att jag har världens bästa pappa ! :)
Igår va min söta kusin hos mig, jag & kaltrina
kunde inte sluta leka med han jag höll på
och döda han med kyssar ! Haha. Iaf idag har
dagen vart bra mysig hihi. På kvällen stack ja till branka
vi tittade på minnen från bosnien & såg på tv. Sen tvingade
jag hennes sätta på Sims till mig. Yees det är så kul.!!
Nu ska ja gå duscha miiiig skriver senare får vi hoppas.
Kisses ♥



Kan inte sluta titta på den sööta ungeeen,
kolla bara ögonen åhh guud hehe

Kommentarer
Postat av: kalle:D

JOOOOOJ bebiiis, så söt (L)(L)

2009-11-08 @ 21:52:54
Postat av: Elin

Sv: Upptäckte det sen, sorry;p

Okej, tack för hjälpen!



Ha en fin måndag,

kram /Elin.

2009-11-09 @ 08:10:29
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: Felicia

Naww, så söt! Jag skulle dö för att ha sånna ögon!!:)

2009-11-09 @ 08:10:48
URL: http://feeeeelician.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0