Rihanna talar ut.



Asso nu förstår ja verkligen att hon talar sanning. Chris har förlorat en
vacker tjej och speciell.
Lyssna hur hon talar ut och berättar om han och henne. Hon säger
att hon skäms vilket han borde göra! Hon skäms för att hon
blev kär i en sådan person, och det ända hon tänkte på när allt
hände va "när tar allt slut" tänk att hon vägrade slå tillbaka,
hon älskade han verkligen hon säger att hon inte kände igen ögonen
som sa "i love you". Jag älskar chris brown´s låtar. Men hatar själva
han just nu. Vem gör något sådant ! Allt började med ett sms från hans
ex, hon frågade varför dom smsa och han förnekade,hon ville veta
sanningen och fortsatte till slut började han slå henne. Något
jag blir glad över är att när dom frågar henne. Hatar du han?
Då svarar hon : Nej jag älskar han & bryr mig om han. Något
som är modigt. Men hon säger också att små flickor ser upp till henne,
och Rihanna vill visa att även om man fortfarande älskar någon
& detta hänt måste man lämna den, Man ska skydda sig själv.
Rihanna är min förebild. Jag ser henne som en Stark,vacker, kvinna
och en som klarar allt själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0