12/10

Men shena ! Hur är det med er. Förlåt vet att jag suger på att blogga me det
ska bli bättre. Idag tog ja faktiskt kort till bloggen men det funkar inte att över föra
bilderna :( im so sorry. Men idag var skolan rätt så bra på fredag är det Kemi prov,
ohh gud hatar kemi så mycket eller det är svårt & det är ju därför ja hatar det haha.
Var på ikano idag med mamma och pappa en snabbis köpte ett par stövlar med nitar som
ja tycker är fina,får se hur dom passar :). Sen kom jag hem plattade mitt hår
så nu är det platt, haha det är så jobbig att platta håret på morgonen då vaknar jag
för sent för att hinna platta. Och mitt hår va lockigt idag så jag plattade det på kvällen ist
för morgonen. Synd bara att jag inte får in mina bilder skulle vara roligare
att läsa ju tycker jag iaf haha. & det är sjukt kallt hemma!  Mamma ska ringa och klaga jag tvinga henne haha.
Nu ligger jag & tittar 2 and a half men på 6an. Dom är ju sjukt roliga haha! Vet att
alla håller med mig om det. Nu är ja för hungrig så ska gå äta korv och makaroner haha som jag
känner lukten av MMMmmm !Gottt ! hör av mig ! JAG LOVAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0