Ajj!

Hejsan. Planerna blev tydligen ändrade & jag körde match ändå.
Hon hade skickat sms till Kalle och sagt att hon skulle säga till
mig att jag är med och att alla spelare fick köra, men kalle
har ju bytt nr så det kom aldrig fram. Men men som tur är hade
sara med sig ett par extra skor & jag fick låna hennes gamla basket
skor Yeeesss! Tack haha. Tycker att matchen gick så där, vi vann inte
men vi spelade mycket bättre mycket ! Förra gången förlorade vi stort,
nu var det ganska så okej ! Nästa helg match igen wiihhii & på
lördagen ska jag döpas haha, ja ni kanske tycker det är konstigt men
hos oss serber spelar det ingen roll när man gör det, bara man gör det.
Och min gudmor från Göteborg kunde ju komma nästa helg så
kunde prästen också. Äntligen har väntat haha.  Idag på
matchen fick jag en armbåge och en snabb tjej i mig snacka om att jag fick
ont nu ligger jag i sängen & mår skit allt gör så ont, magen händerna knäna haha.
Nej fyfan ! nästa helg ska ja kriga mer, ja ska döda på plaaaaan !
Byyeeebyee syrran vill ha datan ( jobbig )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0