Be original,Be creative. Be yourself.

Tjena ! Det va ett tag sen jag skrev. Städade rummet &
sedan kom Kaltrina till mig, vi satt och titta på tv sedan
målade hon mina naglar haha. Sen så tittade vi på
Dhw repris sen tvingade jag henne till Mc med mig.
Vi stack till mc runt 5 tiden och kom runt 7.  Gud va kul
vi hade vi tjockade oss tills vi inte orkade gå upp. Sen satt
vi och skrattade och flummade som vanligt, Min söndag
har vart skit bra och slapp och har sovit gott också haha.
Hoppas ni har haft en bra söndag. Nu är det nya avsnitt av
gossip girl. Yees i have been waiting! smell yaa leter ♥





Kommentarer
Postat av: kääääääälle:D

hahah, yepp en bra söndag har det varit:)<3

2009-10-18 @ 20:04:37
Postat av: clarajulia

Mysig blogg! :)

2009-10-19 @ 16:32:06
URL: http://clarajulia.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Haft en bra dag?:)



Har du lust att hjälpa mig att välja färg på en vinterjacka i min blogg, den gråa eller den svarta? Skulle vara snällt;)

Ha det bra, kram /Elin.

2009-10-19 @ 16:35:36
URL: http://hagenvald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0