Godmorgon!

Godmorgon bloggläsare :D Hur är det med er ?
Jag mår ganska så bra, lite deppig bara. Igår kväll
skulle jag blogga men blogg.se är så seg !! asso läste
faktiskt Fokis blogg och hon tycker också det. Bra då
är det inte bara min, och bilderna är ju värst ibland får man
väta mer än 5 min ! Men det går bra att blogga på dagarna.
Iaf igår va jag hemma hela dagen. Efter skolan menar jag då.
Gick till min lilla kusin en sväng, busunge ! Sen hjälpte jag
mamma med tvätten. Orsaken till att jag fortfarande är hemma
är att Ledarkunskap ska hjälpa att leda stadsvandringen åt
6,5 & 4an. Jag ska gå alldeles strax. Ville bara höra av mig kort.

Vi hörs sötnosar ♥




När ja webbade med kalles lilla syster, haha tjejen får mig på
strålande humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0