Halo där bloggen...

.. Hur har er dag vart ? min har väll vart bra. Skolan idag va lugn.
Men man va tvungen att tänka på att alla arbeten ska in eftersom
lovet börjar. Japp de hörst lov ! Så VG för so va man tvungen att lämna
in snacka om att halva klassen glömde. Inte ja huhu. Sen tränings dagboken.
Klart! Sen gjorde jag geografi grej som alla gjorde men inte jag eftersom jag
inte va i skolan igår. Ja kunde allt, + att ja inte ens visste att ja skulle ha det.
Good jowi. Fick se Kemi provet, fick bara ett G ! :( bläää. Men han
sa att det var ett starkt G. Men jag är inte nöjd med mig själv !
Kom hem från skolan,gick till Ikano med Kaltrina och min syster. Syrran
köpte lite grejer ,jag köpte bara en tröja från vila som man typ ser igenom
lite persiko färgad. Nu är jag hemma. Mamma & pappa har köpt
nya frys och kyl. Våra va för små hähä. Så det har pappa fixat nu också.
Snart kommer mamma hem. Imorgon ska hon åka till Stockholm med sina
vänner. Haha visst är man lite smått avensjuk. Men nu ska jag gå
se vad som finns i kylen. Magen börjar ropa efter mat haha. Kiss (L)



Förresten ha ett bra lov alla. Ska också försöka ha det. Kanske
blir halloween grej med tjejerna ska se va dom säger haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0