hej idol ! och hejdå dålig skräckfilm

Tjena kom hem från kusinen nyss då. Först gick vi till Centrum och köpe
chesbols och vanliga ostbågar två påsar chips lösgodis ! Feta vi är.
Sen satte vi oss och titta på en skräckfilm som sög ! buuh! typ om några
människor som är i en skog sen bor det typ troll där som äter människor och
dom gör allt för att inte dö. Buuuhhh ! den är säsmt. Efter filmen
tittade vi på idol, Reza elr va hon nu heter va bäst like always !
hahah faan kom och tänka på bindor. hhah always heter ju bindorna haha :(
okej dåliig humör haha.

Juste ! Typ vid 4 stack jag med Meda till centa, träffade kalles syskon där
pussade sönder dom och dom ba står och tittar på mig. Haha saknat ungarna.
Sen stack vi hem gick till branka och sedan ut en sväng runt typ halv 6 stack
vi hem. Och sen stack jag till kusinen och nu är jag hemma :) och nu ska ja äta
hahaha bye ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0