Home sweet home.

Tjena gott folk, är hemma nu från skolan. Jag tycker skolan var
sjukt rolig asso! Obeskrivlig asso. Jag och Kaltrina kunde inte ha
roligare dag haha, Killarna i klassen fick nog och började slå oss
som vi tycker är kul hahah, me dom gjorde ju förstås inte hårt :)
När vi skulle hämta grejerna i skåpet så böjde sig kalle och ja började sjunga
i örat på henne, så hon krokade i skåpet och fick en bula haha !! Gud
va vi skratta folk stannade och tittade på oss haha. Har haft mens värk hela
morgonen men i slutet på dagen blev det bättre, så nu är det röda veckan
för mig :( buuuh. Ska iväg till kaltrina och plugga No & Hk nu. Kemi prov
på fredag skjut mig asso :(:( Bye bye hörs senare (L)



Mitt & Kaltrinas skåp haha !                          Jag i morse innan skolan :)
Där har vi våra böcker &
i det andra skåpet har vi jackor väska
och så, smarta ofc (: men måste städas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0