i hate this part.

ibland orkar jag inte hålla tårarna, du borde väll fatta att det räcker.
Men jag är stark jag klara mig tänker inte bli sårad. Inte mer.


Tjaaabaa
, Kom nyss från gården som va, njaa skit tråkigt
Till slut stängde dom gården för att det va massa som stökade där inne
och inte lyssnade. Nu är jag hemma och har tagit en skön dusch,
håret behövdes verkligen tvättas det var så smutsigt att jag äcklades
och pilla i det haha. Förut så gjorde jag och Kaltrina klart HK läxan,visst
är vi duktiga?? ofc sen städade hon
min garderob som inte alls va så stökig, sen frågade
hon min syster om hon fick städa hennes
med för hon hade sån städ lust. Tror ni miin syrra tackar nej? det såg
ut som om en bomb landat i hennes garderob men nu är den fin
tack vare Bästa Kaltrina ( få inte luft i dej ). Nu måste jag själv sätta mig och plugga Kemi.
Ska fan förstå det här och bli godkänd ! Vet ni att i 7an fick jag ett VG i
kemi ? hur gick det till, nu känns det som om ja har blivit sämre, fick
ju VG i nästan allt förra året, kanske för att vi går i 8an och saker är svårare?
Men ska skärpa mig & nu iväg för att plugga KEMI !!



HAHAHAH ! Kaltrina på den här bilden helt borta puff,
and im a fucking freak !



Tjena städerska !

Kommentarer
Postat av: Issam

hahah bra kalle du ska komma till mig med och städa;D<3

2009-10-30 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0