im cleaver!

Tjena bloggen! har inte haft tid och blogga idag förlåt.
Måste säga att jag är smart. Älskar mitt minne. För
läser jag en gång kommer jag ihåg allt ! Nu pluggar jag
kemi och det går skit bra för mig, får hoppas på lite högre betyg
det är jag ju fan värd hehe. Har pluggat i 40 min och kan redan
3 papper, är jag inte duktig eller. Kom nyss från träningen som var
jätte bra, tycker att jag var duktig. Match i helgen då. Är
med så wohoo för det ! kalle elr milena är inte med suck :(
Skolan idag va väll så där, idrotten va värst, va klart exakt samtidigt som en kille
allso först haah :) 8 varv en kondition bana man dör jag lovar. Nu ska jag iväg
och duscha sedan fortsätta plugga på Kemi. Juste :( jag ville så gärna gå
till Cs, men kaltrina fick inte :( nu är jag ledsen haha jag som va peppad för det.
Men iväg till duschen nu kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0