Inlägg som skulle skrivas igår.

shoo. när ja kom från ikano med brudarna var mamma  hemma.
Hon har berättat allt kul dom har gjort och sätt i sthlm.
Hon verkade ha kul. Dagens köp blev ett par vantar och en mössa i
samma färg som vantarna. Senare runt 6 tiden stack vi till milenas
mormors lägenhet och hade det skoj haha. Vi skulle se den nya
Scary movie som jag laddade ner haha, men vi vågade inte.
När filmen exakt började va det läskiga ljud jag Milena &
Branka sket på oss haha jag va nog värst jag höll för öronrn
och skrek sänk !!! fast dom redan hade sänkt haha, dom började
filma mig och ja va livrädd :( HAHA töntar. Kom hem runt 10 tiden eller
något sånt. Satte mig och tittade på tv en stund och låg i sängen
klockan var något med 12 när ja somnade haha :D


Dagens outfit
jeans leggins - vila
stickad tröja - Gina
Rosa vanligt linne - Bikbok





Kommentarer
Postat av: Elin

söötnos:D<3

2009-10-27 @ 11:20:26
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0