Jag har inte hunnit !

Jag lovar ! jag har inte hunnit ! Men hej på er!
Hur har er dag varit ? min har varit bra. I morse när jag
vaknade ( halv 11 ) fixade jag mig och åkte till Ikano med
Mamma & pappa. Pappa orkade inte gå med mig & mamma
han tycker vi är jobbiga haha. Så jag & mamma passade
på att köpa present till han. Han fyller år Imorgon eller
måndag. Det komplicerat ! Farmor säger att hon födde pappa
den första November men i alla papper står det den 2! Gud
så dumt ! Pappa är iaf glad han har två födelsedagar haha !
Och sedan kommer ju fars dag en vecka efter haha. Pappa älskar
att få presenter ! Han är som ett barn på Julafton haha. När jag kom
hem gick jag till Min kusin som är 2 år, jag köpte en barbie docka
till henne och till hennes bror Pokemon kort ! Dom blev överglada.
Där stannade jag en stund och lekte med dom.

sen fick ja ett sms från Almedina att gå med henne till ikano så ja gjorde det.
Där köpte jag rosa bandet ! som ja sa att jag skulle till mig och mammi.
Sen ett diadem med en rosett på från Gina. Hehe. Juste köpte också
något man hänger på Väggen , de står LOVE och på den andra står det
FAITH. Dom har jag nu satt upp ovan för sängen :) kan visa sen hehe.
Nu måste jag gå ta på mig för ja ska till Filip :) kan nog inte skriva mer.
Blir iaf ett inlägg när jag kommer hem ! (Y) puss


Kommentarer
Postat av: Emma

så fin!



sv:

hahaha, låten är grym! ;)

tack!:)

2009-10-31 @ 19:05:49
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0