Jag har..

Faktiskt inte kunnat skriva för ja har gäster och inte vart hemma.

Igår :
Skolan var väll bra mat rasten blev 2 och en halv tim, good som fan.
Sen fick vi sluta tidigare eftersom vi liksom inte orkade jobba och läraren
sa att vi fick. Sen stack ja och kalle till Ikano köpte vatten flaska,Och tittade
på skor hittade två par som ska bli mina hähä ! Efter det gick jag hem städade
allt för vi skulle få hem gäster. Sen gick jag till gården med Milena & Kalle
Meda, branka. Vi hade skit kul ! elr ja iaf haah. Sen gick Branka & milena
och Elin kom det blev mkt nice  :)) På kvällen kom gudmor med familjen
och vi satt uppe ftt länge.

Idag:
Vaknade 8 åt god frukost med gästerna och familjen, runt 10 tiden
stack vi till ortodoxa kyrkan och Jag döpte mig hehe, asso jag skämmer
ut mig själv i alla lägen haha :( Kom hem gick ut med deras barn haha
asso dom är så tröga! Sen lämnade jag dom och stack till Kalrtina och var med henne.
Imon blir det match i Norrköping, är peppad som fan värsta kör lust ! Vi ska
ta dom tjejer ! Men dom är ass svåra :( och dom har satt ihop båda Nkpg lagen :(
Ohhhhh !!!! haha men vi ska taaa dom !
Nu ska ja gå äta lite tårta och sitta med dom bye bye (L) ska försöka skriva lite 00.


Baskte bild på mig från förra året i eskelstuna om ja minns rätt ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0