Rise and shine

God morgon! Själv har jag hunnit skriva om vad jag gjort igår,
så nu tänkte jag skriva om idag. Vaknade runt halv 9 tror ja nog.
Hade jätte ont i magen (jag va hungrig) Jag stack och duschade
direkt, sen satte jag mig och snacka med pappa lite. Sen började
min mage höras förskräckligt haha,så jag gick till köket och började
äta varma baguetter, smör och ost på mmm! Nu mår magen bättre &
jag med haha. Snart ska jag gå se när laget kör match, första matchen
då hoppas det går bra. Nästa helg kör jag wuuuhu ! Jag
har fixat mitt hår & äntligen på 2 veckor har jag plattat det !
Ahhh ! två hela veckor har gått jag är bara för bra! Nu ska jag
gå & läsa andras bloggar & se på tv. Skriver innan jag går till matchen ♥



OMG BILDEN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0