All the single ladies all the single ladies,now put your hands up

Happy happy Jowi




Älskar älskar beyonce. Det något med henne som får mig
att le när ja hör musiken. Hon är en otrolig bra artist &
gör så bra ifrån sig love her !



Iaf så kom ja nyss från gården som va, nja så där. Det var kul
när alla gamla vänner satt där och flumade som vanligt,
och dödade branka haha. stack hem vid typ 8 eftersom
det va så tråkigt när killarna bara ville köra fotboll, men det är
väll det dom brinner för eller hur? Mamma blev chockad över att ja kom
tidigt när ja bett om att få vara där tills ja tyckte de räckte haha.
Min mamma och pappa gick till mina kusiner, och min syster har
några vänner i rummet, så det betyder "kommer du in dödar jag dig"
så de bäst att hålla sig utanför rummet. Ska titta på baksmällan,
som alla säger är jätte rolig. Får se om jag håller med,hör
av mig sen kiss (K)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0