KALTRINA ÄR TRÖG !

HEEEJ :D

dammsög exakt och tänkte blogga lite.
Kaltrina var här nyss ganska så länge.
Först satt vi och hmmm, gjorde jag vet inte vad. Sen bestämde jag mig för att fixa
hennes naglar. Jag målade dom rosa&Lila sen satte på en pärla snyggt !
Haha. Sen så började vi titta på mina kläder. Ja visste att hon ville låna något
men vågade inte fråga till slut sa hon det haha efter att jag bett tusen gånger.
En grej som kaltrina avskyr verkligen är tår HAHAHAHAH ! Och ja som vet det och ville
skratta lite, så ja klappade henne på ansiktet med tår, hahaha mysigt hahaha. i
know that she love´s me. Juste om ni hittar en trögare person än henne så kontakta mig (:
Nae nu ska jag gå och duscha känner mig så dammig efter att ha städat rummet. Kiss


Hon kmr döda miiig !


allra bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0