Måndag - 21/09-09

Helllllooow !
Skolan idag va mycket rolig.
Ja glömde faktigt att arbeta haha. Äsch hade ändå
inga speciella lektioner. Ja & Kaltrina satt & flumma
eller så satt jag och kladdade huhu (a) På tyska
lektionen lekte jag "lärarens flicka" Jag satt
hela lektionen och låtsades plugga men jag hade ett papper
som jag ritade på, sen när någon snackade så bad ja dom va tyst
för dom störde mig haha. Sen när någon var dum mot ann-marie
sa jag
- Sluta ! Hon är den bästa läraren tycker du borde skärpa dig !
HAAHAHAH, kunde fan inte hålla mig från skratt sen hoppade
jag bara runt & sista lektionen var syslöjd & jag stickar en sjal huhu.
Nu ska jag gå till centrum meed kalle ska skrämma henne först
när jag plingar haha bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0