Miljö mobilen.

Gick nyss med syrran & henns kompis från Gb & pappa
till Ikano syrran ville köpa miljö mobilen till sig själv & det gjorde
hon. Fyfan jag trodde mobilen var dålig men den är skit bra!
och verkligen skön! 5 megapixel och ass bra ljud. Så om ni
är på jakt efter en ny mobil tycker jag att ni ska köpa den och
den är jord på gamla mobiler vilket gör den till en miljö mobil.
Iaf så kom jag hem nyss & gissa vad jo måste gå till ikano igen för
Kaltrina måste köpa något till naglarna jätte jobbig är hon, men vad
gör man inte för vänner liksom? Hähä. Så hon kommer väll snart
så ska gå knyta upp mitt hår till en bulle haha. Bye bye skriver sen♥



Målat naglarna med ett nytt nagellack som är min systers
så hon kommer säkert döda mig när hon märket hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0