Skolan idag va super ! (:

Tjeena!
Dagen idag började med so läxförhör, & jag fick alla
rätt så tumme upp ! Sen var det idrott orientering bajs :(
haha 4 rätt av 4. Good ,inte för att ja gjorde så mkt men ändå.
Sen var det mat som va ftt gott. Korv och potatis haha.
Och efter rasten var det språkval i det här fallet var det tyska & vi hade
prov. Nja gick så där milena väntade på mig eftersom ja va sist.
Hon satt och garva åt min översättnig haha kunde själv inte sluta men
bättre att gissa. Och efter det hade vi hemkunskap fyiskt prov.
Vi gjorde pankakor som va fyllda men något haha, jag tycker det gick ganska
bra men får se nästa vecka. & efter det hade vi TFM. Asso skönaste
klassen likosm vi satt bara och snackade om bank rånet som va i sthlm sen,
körde vi hänga gubbe ftt kul haha bästa läraren viktor!
Nu måste ja springa mamma roppar att Kaltrina och milena väntar på mig,
det träning så måste springaa bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0