18 april.

Hej på er alla ! Sitter här i vardags rummet och kollar på double shot
at love. Haha, finns faktiskt inget annat på tv så detta kollar jag på.
Har verkligen sätt det här för många gånger nu !
Det va länge sedan Mtv visade next ! Eller hur ?

Kommer ni ihåg ett prgogram som Mtv visa förut, rätt länge sedan.
Typ en tjej och två killar skulle gå på dejt med henne. Sedan så ger killarna
kort till varandra typ att dom ska lämna dom ensamma i 60min.
Asso går inte att förklara haha !
Gud vad säger jag? haha.

Igår var tjejerna hos mig och vi hade det jätte jätte jätte kul haha !
Kmr lite bilder snart hehe.
Nu ska jag hoppa iväg till kalle. Vi hörs !



Klänning - Bikbok

strumpbyxor med spets i sidan.- ?

 


Kommentarer
Postat av: hon som fick hål i strumpbyxorna

HAHAAHAHAHAH den där middagen slog alla har aldrig fått så mycket damp.. & skrattat så mycket samtidigt! haha IAF GRATTIS IGEN JOWI

2010-04-18 @ 15:58:27
Postat av: yani sara HAHAHAH

2010-04-18 @ 15:59:18
Postat av: ss

jovana , bilden skämmer ut mig! :(

skiit kul va det verkligen ! <3

2010-04-18 @ 20:28:29
URL: http://saandraerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0