upps.

Jag trodde att jag hade publicerat ett inlägg men tydligen inte,det ligger i utkast !

Tjena på er ! sitter hos kaltrina med milena, vi ska se på top modell
och vi laddar med chips. Familjen Simpson står för underhållningen nu.

Idag har jag inte gjort något speciellt, har inte kunnat vara ute så särskilt mycket
för vädret är skit tråkigt. Det har snöat och regnat och det blött ute.
Hur kommer det sig när det igår va hur skönt som helst och man kunde vara ute
i bara en tjock tröja ? Nå jag hoppas att vädret blir bättre.

Min blogg design är inte klar än, men tycker ni att det ser snyggare ut ? tyck till


Kommentarer
Postat av: amanda eriksson

hon i mittten är ju fan i mig så fuuul!:O

2010-04-05 @ 19:57:50
Postat av: nattieochvikkie (enäggstvillingar)

Tack, det har vi! :) Hoppas att din kväll också är bra! <3

2010-04-05 @ 21:58:23
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: nattieochvikkie (enäggstvillingar)

ingen fara :) Vad kul att du tycker så, taack! :)<3 Sov så gott sötnos!

2010-04-05 @ 22:52:56
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: kalle

neeeej, hon längst till vänster är fulast sheet hahhaha

2010-04-06 @ 12:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0