18 Augusti

Halo tjena hej ! :) haha, kom från skolan för en stund sen, idag har skoldagen
vart väldigt jobigg,alla jobbiga lektioner var idag tex som so matte och No !
haha rätt så jobbigt asso. Förresten så hade Kaltrina och rade vatten krig,
jag kunde inte sluta skratta, kalle blev så blöt men ändå så gav hon inte upp
hon fortsatte springa med vatten flaskan haha.

Nu sitter jag här i soffan och Kaltrina bredvid mig, fick nyss brev om att mina
boots har kommit ! Yes yes jag är verkligen över glad ska övertala kaltrina nu
att följa med mig och hämta dom haha. hörs sen :)


shorts,vet ej haha - vitt skjorta,gina - vitt linne under,gina-stickad tröja,Hm - väska,hm
blå ring,tyskland - döskallering,glitter - klocka,ur & pen + ritat en cool tato haha :)

Kommentarer
Postat av: sofie ekström

Riktigt vacker är du! <3

2010-08-18 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0