9 augusti - 13:25

Hej på er läsare ! Förlåt jag vet att jag inte skrivit på två dagar tror jag nog.
Haha men ska försöka bättra mig, men måste jag ta och njuta av sommar lovets
sista dagar för om exakt en vecka börjar jag skolan! Gud så tråkigt haha.

Vädret dom senaste dagarna har vart grått och regnigt, hur tråkigt som helst.
Men jag hoppas på bättre väder då.

I Lördags åkte jag till Norrköping med Alexandra Kaltrina och milena, först gick vi
runt på stan sedan satte vi oss & åt en riktigt god kyckling kebab ! Mmm, sedan
åkte vi till stadium arena och kollade på baket match, dammer då sverige - slovenien,
och självklart vann Sverige med 78-61! Dom va jävligt duktiga också :)

Nu ska jag gå va lite social med kaltrina, pöss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0