1 december !

Yooow ! gud va snabbt månaderna går! Håller ni inte med?
Snart är det jullov och jag älskar snö just nu, det är så mysigt!
Kommer säkert börja klaga om några dagar på snön.
Förlåt att bloggen har lidit väldigt mycket, men har haft för mycket
plugg! Har en so uppsats som ska in på fredag och jag har
inte ens gjort halva än? shiit! Men det fixar jag (y)

Kom nyss hem från en jobbig träning har duschat lite snabbt och
nu ska jag tillbaka till allt plugg, jag ska skriva om ett miljöproblem och
jag hat valt att skriva om vatten? yee, hoppas på ett VG. Ässhhh det
fixar jag vetni :)

Seee ya !


Idag körde jag på platt hår! väldigt ovanligt känner mig jävligt
konstigt i platt.. Blev också svart/vit idag.

Linne (body) - monki
jeans - vila
enkelt och snyggt right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0