20 dec 2010


Hej på er alla glada! själv har jag vart rätt så deppig men nu börjar rihannas musik
pigga upp mig, lite iaf. Idag var dagen rolig den gick riktigt snabbt och den har varit,
ja allmänt rolig. Vi kollade på lite innebandy lärarna mot 9orna som jag sa,
tror det blev 5-0? mot lärarna haha! synd.
Sedan var det träning, men inte vanlig träning, utan vi hade sån där paket lek,
att man får olika utmaningar, och vinner man får man ett paket hehe. Själv
kom jag hem med 6 st? duktig va. Sedan har jag slappat, duschat och
tagit hand om mig själv.

Har en väldigt bra nyhet! imorgon är det julavslutning! vet ni vad det innebär?
jag får jullov! yes yes, längtar väldigt mycket. Och jag är hell nyfiken på mina
betyg? kommer bli sur om dom inte är bra haha :(

dags och avsluta detta inlägg! Vi hörs imorgon säkert♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0