dans lust !

Oh, idag va det äntligen en sådan fest som vi "mindre" kunde gå
på såna som man faktiskt inte behöver vara 18 på, såna fester som är
för oss! Ja och gissa vad kaltrina gör, hon säger att vi inte ska gå.
Och så klart så lyssnar jag på hennes dåliga idé, och denna fredag
för några timmar sen, säger hon att hon är sjukt sugen på att gå!
Nä men vet du vad ! skyll dig själv! haha :( jag hade värsta dans
lusten idag. Men nej hemma får jag stanna och dansa själv.
Gud va jag är arg ! Nästa gång drar jag och lyssnar på mig själv!
haha :)

Jag kan säga att skolan är slut nu, iaf denna termin! Gud va skönt!
Ni anar inte hur skönt det var att lämna in de sista arbetena som var kvar
att komma hem med en tom väska! Gud va skönt. De två närmaste
veckorna blir det att praoa på kicks och sedan efter det
är det en avslutnings dag i skolan, nej två förresten och sen lov!
Ja, looov! Gud detta lov är bara för efterlängtat !

Nu ska jag gå duscha och bara ta det lugnt och ha tråkigt !


min vän upptäcker tomtebloss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0