saker ni inte visste om mig



- jag är hemligt kär i bave amin, min dröm kille nr 1 !
- jag äter chips varje dag.
- jag är rädd att sova i ett rum ensam.
- jag brukar skratta åt mig själv när jag är ensam.
- jag inbillar mig alltid att det är någon som går efter mig när jag går ute själv.
- när jag skäms kollar jag oftast ner i mobilen eller pillar i håret.
- jag älskar att kolla på tv och kan alla program som visas även om
jag själv inte ser på det.
- jag älskar barn.
- jag gillar att göra allt som killar gillar, (tv spel, rapa, sport, mm)
- jag sjunger alltid i duschen!
- jag låsas alltid vara glad även om jag inte är det.
- jag är en person som faktiskt kan hålla hemligheter.
- jag gillar att finnas för folk.
- Det svåraste som finns är att välja kläder på morgonen,
kan aldrig välja så därför byter jag om väldigt mycket.
- jag är 176 cm och kan ibland hata det och ibland älska det.
- jag faller för personligheten/stilen


Kommentarer
Postat av: BAVE AMIN

Saker vi nu vet: Du är hemligt kär... i mig. Vilket jag finner jätte gulligt, haha. En kille länkade din blogg på facebook precis och bad mig kika in, tänk vad världen är liten.



Ville bara överraska dig lite smått, såhär mitt i natten. Hoppas du haft en bra jul. Massa kramar!

2010-12-26 @ 02:32:04
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0