SÖNDAG

när jag har lov glömmer jag bort dagarna totalt!
Men idag är det iaf söndag, det vet jag haha :)
Har inte gjort så mycket förutom stan, dels
för att min kusin åker hem imorgon och dels för att
det inte finns något att göra i linköping haha :)

Nu ska jag spela lite wii och sen kanske bara nörda
data och umgås med kusinen. Tråkigt heter det
puss!

juste!
det var en kommentar om varför jag inte skrev
priserna på resten av kläderna att de var för billigt och
visa. 1. Jag vet faktiskt inte var dom kostar hade inte
lust att titta 2. det va rea? hallå klart det ska va billigt


hey långt hår

Kommentarer
Postat av: pavel

jätte fin bild gumman <3

2010-12-27 @ 17:02:33
Postat av: Pavel

jätte fin gumman <3

2010-12-27 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0