060210

Tjaah ! Sitter här med en hungrig mage och väntar på att potatisen
ska koka klart. Magen börjar göra riktigt ont ! Ajj i need some food, and
i need it now !


Kom för en stund sen från Ikea där vi köpte ny garderob ! Yes,
nu hoppas jag på bättre ordning och mer plats.
Svängde också in till Lindex en snabbis och köpte axel smycken som
jag länge viljat ha. Igentligen är det inte axelsmycken utan
brosher som jag valt att använda som axel smycken. Tips från kenza.

Förrsten så är det melodifestivalen ikväll ! Yes älskar att kolla på det &
jag hoppas att det kommer bra låtar och artister.
Kanske ska se det med tjejerna eller bara med familjen. Det får vi se.

Nu ska jag gå och glo på potatisen och hoppas att den blir klar snabbare !


asso fyfan vad jag börjar sakna sommaren ! Hoppa i vattnet och sedan komma
upp från vattnet och känna att solen bränner ! ahhh




Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh va snäll du är! :)

Du är SÅ snygg!

2010-02-06 @ 16:38:11
URL: http://asparagusaslinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo men asså jag är helt ärlig! :o

Du ÄR snygg!



Det blir chill och melodifetival för mig!

Jag är en nörd när det gäller det.

DD?

2010-02-06 @ 16:44:43
Postat av: natalie

de var så lite så :D! och tack så mycket ! :) jag tycker om ditt hår ! :D ska vi följa varan via bloglovin? :D

2010-02-06 @ 17:09:33
URL: http://nataaliiee.blogg.se/
Postat av: agnes

satan vad fin du är ! :)

2010-02-06 @ 18:25:30
URL: http://likenooneelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0