10 Februari.

men tjena. Är det bara jag som tycker att det är is kallt. Brrrrr...
Förstår dock inte när denna dumma snön ska sluta komma.
Det snöar ju hela tiden ! Vill ha sommar och vill ha det NU !


Skolan var intressant idag. Först tog jag,Rade & Felicia bussen
in mot stan där vi skulle på studiebesök.
Vi fick Carlstedt arkitekter. Där dom ritar byggnader.
Det tog tid innan vi hitta dom och till slut peka en gubbe och
sa men där är det ! Jag skratta sönder mig. Det va framför oss hela
tiden ! När vi kom in så visade dom oss saker dom gjort och hur
dom gör. Det va jätte coolt hur dom målade på datorn värsta
coola grejen ju !
Sedan började vi intervjua dom och vi hade massa frågor.
Efter det bjöd dom oss på varm choklad och macka.
Hihi. På fredag måste vi ha skrivit ett arbete & gjort en affisch.
Redovisningen ska ta 15 min. O-m-g.

Nu sitter jag hemma och fryser och ser på top model.
Kul jag älskar det verkligen. 5an funkar inte hos mig ! :(
Buuuuh ! Missar ju one three hill nu ! :(


Jeans leggins - Vila
Svart långärmad tröja - Cubus
Axel smycken - Jovana ! hähä.


mitt snygga axel smycke som jag gjort !. Jag har gjort en mycket större som
jag ska ha när jag typ går på fest eller något. I like i like ! :)



haha asso undvik att skratta :$




Kommentarer
Postat av: Linnea

Sista bilden var ju för tusan grym!

2010-02-11 @ 15:15:44
URL: http://asparagusaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0