150210

Shosan ! Anledningen till att jag inte hörde av mig igår ?
Jag va först ute med min lilla kusin och kalle med sin syster.
Sedan åkte vi till Vasa kolla på basket & körde lite själva =)
Kom hem typ 8 tiden.

Anledningen till att jag inte skrivit idag?
Jag har vart på prao ! Japp. Jag va på ett stort
fik dom har mat mycket mycket goda bakelser.
Jag fick bland annat hjälpa till att baka olika
bakelser. Vika kartonger för semlor. (imorgon blir det fult men
folk på grund av semlor) sätta i disken hjälpa i butiken.
Roligaste var ju självklart att hjälpa till & baka.

Imorgon blir det som sagt fult på fiket. Det är ju fettisdagen
imorgon ! Va tycker ni själva om semlor ?`Jag gillar dom inte..
Eller kanske ? men jag gjorde det inte iaf, gillar inte grädden i semlorna.

Nu ska jag ta en skön dusch och sen ska jag försöka blogga ! Sätta in nyheter
och visa snygga kläder ?
Yes baby =)


RiRi♥



Kommentarer
Postat av: benita

svar: hahah alla rätt !kung är du :D

2010-02-16 @ 12:06:10
URL: http://buniiit.blogg.se/
Postat av: REBBAN

hehe desamma tjejen hoppas du haft en fin dag kramkram

2010-02-16 @ 21:13:15
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0