Frullebulle.

Godmorgon !
Sitter här med en stor frukost.(ostmackor,barn yoghurt & Apelsin juice)
Mmm. Denna lördagen kommer tillbringas i Nkpg.
Vi ska spela match där. Sammiling klockan 11 i stan. Så ska strax ta bussen dit.
Vi vinner dom som ligger etta i serien. Men har man rätt inställning kanske
man vinner eller iaf kommer långt?

Filmen igår var rätt så bra asso ! några sa att filmen inte alls va bra.
Men jag gillade den & mamma också.

Nu ska jag fortsätta äta & sedan iväg och spela match.
Önska mig lycka till ! =)


Mjukisen fixade jag förra året när 9oran beställde sina klass kläder.



Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja jag älskade också håret!

2010-02-13 @ 15:30:07
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0