1 Januari 2010 !

Först & främst vill jag säga GOTT NYTT ÅR !
Önskar alla ett bra fortsatt år !

Kan ni fatta att det är Januari ? Det är 2010 !
Jag tycker att det låter otroligt coolt. Det va länge
sedan det var Januari. Detta år ska bli ett kul år,
ett år att minnas. Liksom varje år som gått.


Firade nyår i en serbisk club. Härligt med folkdans och
massa bra serbiska låtar. Dit kom vi runt halv 10.
Där var alla nära & kära. När 12 slaget slog, gick alla ut och
sköt raketer eller stod och kolla. Mysigt, sedan kom alla
pussades och kramades. Någonting jag gillar med stora
familjer är det ! Varje gång ja vände mig om kom någon med
stora kramar och pussar. Haha.
Sov också över hos milena med Danka. Mina favorit kusiner :)

Raketerna va så vackra ! Men jag är dööö rädd för dom.
Ja skriker för mig själv och alla skrattar åt mig haha.
Känner någon lika som jag?


fick ingen bild på outfiten. Blev en lilla klänning med en svart jacka med paljetter på
axlarna :)


Kusiner <3



Detta får räcka. Orkar inte gå upp & hämta kameran .




Kommentarer
Postat av: JENNY

söt du var! :}

2010-01-01 @ 21:14:18
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0