190110

Hejj bloggen så himla skönt att jag äntligen har slutat tidigt !
Igen hemspråk idag. Skönt skönt ! En kort skoldag idag tycker jag.

Övrigt har skolan gott jätte bra och snabbt. Inte alls en jobbig dag.
Idag har jag också träning. Och innan det ska jag åka iväg till stan
och försöka fixa prao plats. Är förkyld så kan inte anstränga mig
så särskilt mycket idag på träningen. Här slänger jag in outfiten idag.


jag såg så arg ut så fläcken fick täcka.

Dagens
  • Leggins - Bikbok
  • Stickad tröja - Gina
  • Vitt linne under - Bikbok
  • Skor - "uggs"



Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en underbar dag :)

2010-01-19 @ 17:51:16
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0