220110

hejsan gott folk. Jag är sämst jag vet jag vet.

Men nu är jag här och det är ju det som räknas.
Mådde inget särskilt bra igår eftersom jag har
röd vecka. Oh i hate it so bad !
Men nu mår jag bättre & jag tänkte höra av mig och skriva
lite.

Skol dagen idag va rätt så bra tycker jag. Det gick faktiskt snabbt ändå..
Inget speciellt hände i skolan heller. Nu försöker syrran fixa pannkakor
men det går inte bra. Ska hänga med syrran & hämta mamma från
jobbet nu. Vi hörs efter ! ♥


HAHAHAHAHHA ! jag hade tråkigt skratta nt eller försök iaf :(

Outfit

- Leggins - Gina
- Linne (vitt)  - Bikbok
- Tröja - Bikbok :)
- Hatt ? HAHAHHAA




Kommentarer
Postat av: Neha

Hehe, charmig bild^^

Härligt att du mår bättre=)



Tack=)

2010-01-23 @ 16:53:11
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0