270110 - Im back

Heej! Kom nyss från skolan och sitter i soffan och ser på
tv & bloggar. Nu ska ja fan blogga. Det är svårt att blogga
när jag har skola träningar och allt annat. Men ska försöka
bättra. Skolan va rätt så bra. Tyckte inte att en ända lektion va
jobbig.

Juste idag gick jag med i skolans webbtining. Har inte skrivit
ännu utan vi nya fick lite info och sådant. Besök den gärna
Sök på stubbetorp news så kommer ni till min skolas tidning.

Idag ska jag iaf plugga. Ehh har fan bara so böcker med mig,
ska ha so förhör imorgon som är lätt. Eller det känns som det iaf.

Vad har ni gjort ? hur gick det för er i skolan idag :)


Outfit
- sammets leggings - Bikbok
- Linne med fransar - Gina
- Kofta med paljetter på axlarna - Monki
- Ny rosett hårsnodd - Monki :) i love it !


Lady gaga ? haha, alla i skolan gav mig smeknamn. Kissen eller Mimmi ( musses tjej )




Kommentarer
Postat av: sandratasic

naw vilken sötis :)

2010-01-27 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0